Na našim društvenim mrežama smo pričali o tome koliki je broj korisnika društvenih mreža i zašto nam je to bitno, a sada je pravo vrijeme da saznate zašto trebate iskoristiti te brojke i prednosti društvenih mreža.
Društvene mreže su postale obavezan dio digitalnog marketinga. Veliki broj ljudi svakodnevno koristi društvene mreže u razne svrhe, a za Vaš posao one predstavljaju jednostavan, brz i efikasan način za dolazak do novih korisnika. Danas postoji veliki broj društvenih mreža i svaka ima svojih prednosti i nedostataka, a na tvrtkama je da pronađu najbolju mrežu za promociju svojeg poslovanja. Marketing na društvenim mrežama danas je za tvrtke postao nezaobilazan način promocije i komunikacije.
Što nam kažu brojke?
Ponovno ćemo pitati jeste se ikada zapitali koliko dnevno vremena provedete na društvenim mrežama? Možda se pitanje čini glupim jer smo svi navikli provoditi veliki dio dana na društvenim mrežama i platformama pa taj veliki broj sati provedenih na njima više i ne smatramo nečime čime bi se trebali zamarati.
Idemo sada uzeti neku statistiku u obzir. Iz nje smo mogli vidjeti da je u 2020. godini, broj korisnika društvenih mreža premašio iznos od 3 milijarde. Da, 3 milijarde korisnika i nije baš zanemariva brojka. Uz te 3 milijarde možemo nadodati i prosječna 3 sata aktivnosti na tim istim mrežama.
Kada to uzmemo u obzir, možemo biti sigurni da se u tom velikom broju korisnika nalaze i Vaši potencijalni kupci. Baš iz ovog razloga su ove brojke bitne. Vaši potencijalni kupci su online i to dobar dio svog dana, a na Vama je da te brojke pretvorite u svoju korist!
4 prednosti društvenih mreža
1. Jačanje brenda i stvaranje zajednice
Kao što bi svaka tvrtka trebala imati web stranicu u ovom vremenu, tako bi trebala imati i društvene mreže. Društvene mreže nam služe kao odličan kanal za komunikaciju, ali i za prodaju. Isto kao što Vaši potencijalni klijenti pretražuju Vašu tvrtku na Internetu, tako Vas pretražuju i analiziraju i na društvenim mrežama. Radi toga nam društvene mreže mogu poslužiti kao odličan alat za jačanje brenda.
Na društvenim mrežama možete sami odabrati koje informacije ćete svojim potencijalnim klijentima pružiti, na koji način i kada ćete im ih pružiti. Zanimljivim sadržajem, prilagođenim baš njima i konstantnom komunikacijom i angažmanom zasigurno ćete ojačati svoj brend i izgraditi lojalnost kod korisnika. Kada izgradite lojalnost kod svojih korisnika oni postaju dio Vaše zajednice. Kada postanu dio Vaše zajednice uvijek možete saznati njihovo mišljenje o Vašem brendu, što im se sviđa, što im se ne sviđa i tako dobivate prednost u planiranju budućih strategija i planova.
2. Veliki doseg
Kako smo već napisali, imamo preko 3 milijarde korisnika društvenih mreža, točnije njih čak 4.33 milijarde. To je prilično velika brojka, zar ne? Naravno, ne želite doći do svih ovih ljudi i na svim platformama jer ipak imate i neko svoje ciljano tržište te publiku. Ako je Vaše ciljano tržište samo Hrvatska, na Instagramu i Facebook-u možete dosegnuti oko 2.5 milijuna korisnika. Neka je samo 10% od te brojke Vaša ciljana publika, to je već 250.000 korisnika koje možete pretvoriti u svoje klijente. Naravno ako ciljate i na druga tržišta, ta brojka onda dodatno raste.
3. Povećavaju promet na web stranici
Na društvenim mrežama možete dijeliti sadržaj s Vaše web stranice ili svoje objave oblikovati tako da korisnike vode direktno na web stranicu. Jednom kada korisnik dođe na Vašu web stranicu, povećava se šansa da se izvrši željena konverzija. Npr. kada podijelite novi blog na vlastitim društvenim mrežama, korisnici će kliknuti na njega i doći na web kako bi ga pročitali. Ako im je jako interesantan, podijeliti će ga sa svojim prijateljima i tako dovesti još više prometa na web stranicu. Više prometa na web stranici znači i bolje rangiranje, što u konačnici dovodi i do više organskog prometa.
4. Oglašavanje na društvenim mrežama je jeftinije
Istina, možda nije jeftino kao što je bilo prije koju godinu, ali kada se sve zbroji i oduzme, oglase koje plasirate na društvenim mrežama uz dobar sadržaj i izbor ciljne skupine nećete platiti puno. Preko kojeg još kanala (ne računajući Google oglase) možete dovesti potencijalnog klijenta na web stranicu za cijenu od npr. 50 lipa? Kada uz dobru cijenu imamo i mogućnost praćenja te analitike onda u tom slučaju dobivamo dobitnu formulu za rast!
I za kraj Vam možemo samo reći, ako još uvijek niste na društvenim mrežama, što čekate? Iskoristite prednosti društvenih mreža što prije!
Raw Digital Vam kao digitalna agencija može pomoći u stvaranju strategije za društvene mreže, brinuti se za objave i komunikaciju, izraditi sadržaj, voditi oglašavanje i optimizirati kampanje i na taj način omogućiti Vam da iskoristite sve prednosti društvenih mreža. Na Vama je samo da nam pošaljete upit i ugovorimo suradnju 🙂
Javite nam se putem web stranice, Facebook ili Instagram profila u slučaju da tražite nekoga tko će se pobrinuti da Vaše društvene mreže.